Tuesday 9 October 2012

Kawan ? ?

Hai youuaallzzz ... hurrmmm .. kali nihhh aku nk update tentang kawan .. hurmm .. yee mmg baru lagy aku update tentang kawan .. tapy tak ku sangka tak kuduga .. apa y aku update sebelum nihh .. sangt menyedihh kan .. okey .. korng nk tahu kan .. npe ? aku tak phmm laa.. benda kecik jee pon .. nk jady besr2 .. kenapa .. harus ker jady benda tuhhh .. besar2 .. tak kan .. benda boleh setel .. benda nye boleh ckp elok2 .. tak payh laa sampai nk jatuh kan maruh kawan sendiri .. benda nye pasai buat rumh bersepah jee pon .. hurmm .. selama nihh rukh bersepah .. aku kems okey jee .. ye laa tau la kau .. seorng y PEMBERSIH ..hurrmm bersihh ker? habis aku pon penh juge kems rumhh .. tak ada pon sampai nk merungut cm tuhh sekali .. eeerrr .. tension laaa.. sory laa kalau kau terbaca kan blog aku nihh .. soryy laa ..slow2 aku .. tak ada nye aku nk tunduk kat kau .. jgn nk bajet kau taiko .. :DD ..  kau tak sehebat mana pon okey .. nthh laa aku pon tak pahm ang nihh jeniss apa .. hurrmmm .. nthh laa kawan oii .. aku pening memikir kan nye ... yang jady dalang pon ada .. talam bermuka2 pon ada hahhaha .. manusia kan hurmm .. nthh laa .. tak penh jumpa yg elok.sama jaa .. budak2 sekolah aku pon cm tuhh gak ..hurmm

apa sebenarnye ek korang erti kawan ? sush baru cari sennag tinggai cm tuhh kaa kawan ? kawan yang baik tak penh mengumpat kawan sendiri .. sebalik nye .. menjaga maruah kawan tersebut .. kawan juge tak boleh mempengaruhi kawan lain ... untuk mengutuk kawan sendiri .. padahal kita percaya pada kawn tuhh .. tuhh orng ckp sush cari SAHABAT ... sahabt and kawan sangt berbeza kalau youalllzzz nk tahu .. hurumm .. yang kamy nihh tak tau laa kan nk kata sahabt or kawan .. mybe kawan .. sahabt dlm dunia nihh lau ada pon 1 jee .. tuhh pon sush .. sapa pandai pilih kwan .. senang jaa hidupp tak musuh2 .. orng kalau dh lama kenai nihh dh mcm kuage ..tapy .. tak ada pon kekelurgaan tuhh .. kawan makn kawan bnyk laa .. rmps balk kawan haiyaaaa ... tuhh org pon ada kaa hurmm ..


tapy kan korng ada laa juge .. shbt dlm dunia nihh .. ada2. tapy kena pandai cari laa kan .. kalau tak pandai cari .. cm nihh laa jady nye .. budak y aku ckp nihh .. dia mmg .. suka terburu2 .. buat keputusan ikut kepala batak dia tuhh jee .. aku pon tak  tau laa kan nak kata cm naa .. hanya mmpu .. tersenyum jee laa ..  :)) ... bila dia tak ada ,aman rumh nihh .. eeerrr kalau ada .. eeerrr lagy laa cm haram jee .. eeerrrr tension laaa weehhh ... hurmmm .. out laaa .. pening2 .. :(.. okey laaa bye korng semua ... heee.. 

senyum selalu laaa tachaa oiii .. ><


bear temani ku ... :DD

No comments:

Post a Comment