Friday 30 November 2012

Happy besday muhammad amin norazly (myhubby)

Haiiii .. heee saya datng balik kih kih kih kih ... hahhah jagan marh sementara banyak idea nak kogsi nihh baik tulis kunk tak ada masa kunk haaaa ... susuh nanty heee ... beberapa minggu lalau aku telah sambut hari istimewa untk hubby saya ..iaitu besday dia . hee .. yallahh korang tahu .. first time aku smbut besday pkwe tau hhahahah ..mesty korang tak cya kan .. betoi .. dia laa orng first aku smbut besday .. mybe tuhh rezeki dia kan hee ..  pada mlm tuh cadang nak smbut lmbt ..kui 12 .. last2 .. kawan2 aku ckp tak pe laa smbut awl kan .. alang2 tuhh .. takot nty nak rancang p mana2 susuh kan .. tapy tak tak ada laa awl sangt smbut tuhh dalm kui 10 lebih juga laa kan hee ..

Aku dan kawan2 aku sambut besday dia dkt kfc .. hee .. aku ada rezeki lebihh so kami p laa smabut kat sana .. yang lain dah tggu dkt kfc .. cuma aku je blom tiba lagy .. aku ajak hubby aku p kfc .. sesampai jee aku dn dia kat kfc tuhh .. aku di beri oeluang pulak masok dulu so .. apa lagi kelam kabut aku lari naik ats hahah .. kawan2 aku semua tggu dahh .. aku dengan getar nye sambut kek tuhh and then p tggu dia kat tangga  hahaha yallh hanya tuhan saja tahu bertapa indah nye wktu tuhh .. aku pon cam dalm mipi je .. beberapa aku tak dpt tido sbb memikir kan tentang tuhh hahhaha ..dasyat tak aku hee .. setelah hubby aku naik .. kami ramai2 pon nyanyi lagu 'HAPPY BIRTHDAY' dkt budak gemok tuhh hee .. dia pon terkejut and senyum jaa .. gelak .. dia tak sangka yng aku akan buat kejutan kat dia haahaha ...


Habis jee kami nyanyi lahu tuhh ,aku suruh dia tiup lilin .. hahahah sambil tuhh aku pon ..tergetar2 hahahah .. aku lihat dari raut wajah nye mcm nanges tapy dia tak tunjuk .. so i know dia just terkejut jee . mybe nanges dlm hati kita tak tahu hahaha ..but aku happy semua nya jaln lancar and impian aku dari dulu ingin membuat nye .. walaupon tak laa semeriah mana pon .. thanx to kawan2 aku yang sudi meraih kan nye .. yang tak seberapa  sangt tuhh hee .. thanx yee .kak su,mirul,aie,dayah ,bob,pkdin ,din spek,wan.own ,.. thanx very2 muchh... setelah sambut besday to kami pon jalan2 p karok hee best sangt2 .. mlm tuhh nk balik tepung telur kat dia but tak jadi sbb hari pon dah larut mlm hahahah ...



Happy besday sayang :) ... Sedap tak kek hee .. :) 


Time dia potong kek hee .. :)) so cute lalalallal


Kawan2 yang turut serta hee :) thanx a lot .. 


Aie and Dayah .. heee so swet hee .. :) ..tak lama lagi khwen dah hee .. :)


Musis and mybri hee .. so cute hee :) thanx .. :)



Own ..ketua kami yang meraih kan nye hee ...


saya dan kak comel saya hee .thanx akk comel hee ..


Terima kasih kepada yang menyambut besday myhubby .. jasa korang tak dapt eden nk balas hee .. thanx a lot hee ... Happy besday bie semoga berbahagia di smapaing keluarga and orng yang awk cinta iaitu saya hee .. semoga awk ceria selalu ,buang perangai budak2 k hee .. love u so much .. 







1 comment:

  1. heheh happy birthday amin gemokk !! cukup 20 dah awokk ! haha love u tasya syg <3 <3

    ReplyDelete