Friday 19 October 2012

Begituh Indah Nya Cinta

Hai youallzzz .. now aku nk updte betapa indh nye cinta ..Orang kata cinta tu ujian,ia menguji sejauh mana kesetian kita pada si dia,ia juga uji sejauh mana kuatnya kita untuk hadapi segala apa yang mendatang..sampai satu hari tu saya nampak awak,saya tertarik dengan keluhuran peribadi yang ada pada awak,senyuman awak yang sangat menawan,cara pakaian yang awk pakai membuat saya tertarik ..mungkin ini yang dinamakan cinta,ia hadir dengan sendirinya,tanpa diduga dan tanpa dipaksa..sejak hari tu saya belajar satu perkara,cinta itu membuat kita lebih kuat,sebagaimana kuatnya saya untuk memperbaiki diri saya untuk menjadi lebih baik,kerana saya tahu,awk adalah lelaki yang baik adalah untuk wanita yang baik ..but i know saya tak laa sebaik mana ..berbanding dengan wanita2 lain ...



Fall in love Amin Azly

Awk .. andai saya insan yang awk pilih untuk mendampingi awak ,, akan saya jaga awk dengan sebaik yang mungkin ..kerana saya tahu ..seorang lelaki memerlukan seorng wanita disampaing nye .. ketika dia susah,senang,sedih,letih ,and mcm2 ..saya tahu,saya merancang dan Allah juga merancang,tapi saya hanya merancang dengan kemahuan saya sahaja,Allah pulamerancang dengan cintaNya,pasti Allah akan bagi apa yang terbaik untuk saya dan awak yang penting kita haruslah yakin pada allah ...awak, cinta ini datangnya dari Allah,ia harus dikembalikankepada Allah,walaupun apa pun yang kita lakukan,kita kena buat kerana cinta kita kepada Dia,begitu juga cinta saya pada awak...



Sentiasa bahgia di sanping awk walaupon kita selalu gaduh :)


Jadi saya harus redha dengan segala ketetapan Allah,biarpun tak memiliki awak,

cukup sekadar perasaan cinta yang pernah dipinjam kepada saya untuk mencintai seorang lelaki seperti awak,saya dah bersyukur.. untunk segala nya apa yng awk beri pada saya ..dalam diam,cinta telah mengajar saya erti bersyukur,begitu indahnya cinta~






p/s: begitu indahnya cinta ciptaan Allah. Dalam sedar dan  tak sedar ia dah 
mengajar kita banyak perkara..





No comments:

Post a Comment