Wednesday 17 October 2012

Hang Out With Myhubby ,Kak Su And Mirul

Hai ! !  ! .. pagy2 buta lagy aku dah nk update blog sbb aku tak tau nk buat apa wehh .. nk stdy tak ad mood esok sja laa stdy hurmm ..okey now aku nk bg tau .. semlm aku hang out dgn pkwe aku and kak su and pkwe dia mirul...mula2 p tggu si mirul tuhh habis exam .. and aku and kak su siap2 kami p mkan .. dah mkan2 semua tuhh .. kami cdang nk balik .. nth cm ne aku ajk hubby aku p bank sat .. kot2 laa ada duet dlm tuhh .. last2 dah aku p tuhh .. aku cek2 tgk2 ada,, RM50.. aku panggil hubby aku .. aku ckp ..ada duet dlm bank .. and then aku ambil .. kami p karok kat mydin jelapang .. wahhh .. sekarang nih mydin pon dah maju .. ada karok ,boling .. wahhh2 sonok2 heee .. pas nihh try main boling kat mydin laa hahah ..

Yallh.. happy gila hang out ..karok berdua dgn pkwe .. hahhaha macm2 lagu .. but tak sangka dulu p karok aku ada nyanyi lagu eren tak kan pisah tuhh .. now time p karok lagu tuhh dia tuju dulu .. wahhh ..ada kah bermkna lagu tuhh tok dia .. hahahh ...lagu tuhh mmg bermkna sgt .. and now sampai sekrang dia suka lagu tuhh .. rupa nye lagu tuhh dia suka sgt.. bila aku nyanyi hahha .. (tak sedp mane pon lagu suara saya )..dah lama tak jln2 .. kalau jln2 pon.. duet tak ada kat tangan tady .. duet ada .. so happy laa ..sikit nk berjln tuhh ,smlm aku dpt cium dari dia bnyk kli kot .. aku pon tak tau .. dia tuhh dh kenapa .. hurmm ,.. but aku tak nk layn sgt perasaan tuhh .. aku takot jady lain nty ... so cm ne pn aku tetap syg kau syg .. heee..

Gila masok jee dlm bilik karok tady peeerrrgghhh mickrofon tuhh hancuss kamy buat mcm2 lagu kami nyanyi .. hahha dahh la ma tak karok .. bila dah karok haa cm tuhh laa jady nye .. fuhhh .. mmg terok gila tady ..tmbh2 ad pulak lagu GAMGNAM STYLE .. perrrrhhhh .kak aku y dok paki tudung tuhh hahah .. join sekli lawak2 .. just enjoi2 jee okey2.. boleh laa tmpt dia .. okey laa. but aku suka printzz lagy .. huu ...dasyat gila tady .. lagu pon not bad laa juge semua lagu baru2 kaur heee ..walaupon dtg nk p mydin tady dlm hujan2 peerrghh ..but happy .. haha .. than to myhubby .. bawa saya jaln2.. but tal paus aty juge .. nk p BOTANI ..yaaa mmg tak ada apa2 but i wnat go dear hurmm .. plzz nty bawa laa saya.. ekk awk ,, tau tau tau . hee .. hurmm ..


Insyallh pas habis exam pukul 2.30 sebentr lagy .. aku nk ajk hubby saya p mana2 laa hee .. kak su kita jln2 lagy nk tak hee.. gtak habis nk shoot lagy nihh hee .. best2 kan2 .. hee .. hurmm .. thanx for everthing myhubby :) .. love u .. :))..


Smile Alwyas :DD 




One Love  :-*






Nihh mamat poyo .. bajet machoo jee lalalalal ... 
love u bie hahah.



Dua orng senget makan ais krim hee .. 



Haaa nihh jee pic y kami snap hahah .. jady laa y dlm karok tady lupa nk snap . seronok sgt dok nyanyi hahah .. btw thanx to mysis and mybrother .. speacialy to myhubby bawa saya sana sini hee .. thanx2 .. seronok gila kaur smlm dgn koirng semua walupon kita bermpt shja .. but i happy .. :DD .. thanx bie sentiasa ada disisi saya .. :)).. 


BYEEEEE ... <3


No comments:

Post a Comment