Monday 31 December 2012

Azam Baru !!!

 ♥  ♥ Assalamualaikum ! ! ! teman teman sekalian heee .♥ ♥

Korang buad apa tuhh .. bz ek ? bz tak pe laa .. buadd laa keja tuhh .. yang mana free2 tuhh mai lor singah cek punya blogger tercinta nihh .. walaupon tak berapa menarik .. simple2 .. baca laa yang mana tak okey tuhh komen2 laa .. and bagi tahu okey mybe aku boleh betoi kan hee .. haaa ? now dah masok alam baru kan .. pejam celik pejam celik tamat dah 2012 .... heee ..umur pon dah meningkat kan .. dah pulu puluhan kan hee ..setiap ornag mesty ada 1 azam kan ?  apa azam korng ek ? azam aku pon aku tak tahu apa dia hee .. kalau tanam azam pon .. bukan bulehh .. buad pon .. tak tepat juga.. mula2 jee ikot dah lepas 2 3 bulan .. buad balik .. perangai burukk .. hahaha.. tapy dalm niat tuhh mesty korng nak juga tanam kan azam kan ... yang mana single tuhh mesty ada zam .. yang kple pon sama kan .. but yang penting azam kita dengan family kita n belajr kita betoi tak ? huuu ...beria jee aku nihh hahahah ...

Firsly ,aku nak azam aku dengan family .. aku nak hubugan keluarga aku dgn family aku ..sentiasa dlam keadaan yang baik .. kekela sampai bila2 .. mmg dlm setiap rumh tangga bnyk dugaa kan .. but aku tak nak semua tuhh .. aku mahu keluarga aku .. aku tak nak kelurga yang bru muncul .. hurmm .. aku nak azam aku dengan family aku sentiasa happy2 .. dan bahagia di sampir mak n ayh yang tercinta .. aku mahu family aku y kekal nihh ... INSYALLH AMIN :)) .. nak tgk family aku tak !!!



ini laa family aku .. aku sayang family nihh .. :DD .. 

walaupon bapk ku amat laa garang but aku tahu dia pon seorang manusia .. hee .. love mydad n mymun .. muaahhhh  ♥ ♥ ♥ :))


Secondly , azam aku adalah dengan pelajaran aku .. now aku dah hampir nak habis stdy ..aku nak saangt sem baru naty aku nak buad yang baik sbb dua subject jee .. insyallh aku boleh bawa .. azam aku adalh .. aku nak fokos yang lebihh baik laa dengan sebelum2 nihh .. sebelum nihh bnyk main .. aku bnyk buang masa yang ada thh .. aku buad keja y tak faedah .. budak nakal kata kan hahah .. apa yang aku mahu taun nihh . aku nak .. yang lebihh okey laa kan .. tak nak kecewa kan haty orng tua aku . cukup laa waktu sekolah dulu aku bnyk main ... aku dah pikir dahh mybe aku tak dpt smbung beljr kan .. last2 alhamdulilah dpt juga .. lagi seronok subject y aku mint and kerja yang aku mint ... tak sangka laa kan .. capai juga laa cita2 aku tuhh .. tapy to pon aku tak fokos juga .. huemm nthh laa apa nak jadi aku pon tak tahu .. !! btw doa kan aku semoga berjaya k .. :))..


Ni lah subject yang aku ambil .. hee .. Human Resouses ..:)).



Nihh lak kolej aku .. yang aku sedng beljr skunk nihh !! :DD ..


Lastly ,setiap orng perlukan pasangan kan .. perlu kasih syg dri orng kita syag .. mcm tu laa kau .. azam aku setiap orng ada azam dengn pasangan dia kan .. azam aku dgn pasangan aku adalah .. aku nak tutup buku lama .n then nak buka buku baru .. tak pikir dah y lama2 tuhh .. aku just tak mintak bnyk pon dari dia . aku nak dia setia .. begituhh juga dia mintk pada aku .. dia nak aku jaga hubugan nihh n setia dgn dia .. aku tahu aku n dia just merancang jee kan . allah yang tentu kan rigt ? hee .. aku nak tahu nihh aku dengan dia lagi matang .. masing2 dah besr n boleh pikr kan ... aku pon dah masok puluh puluhan .. dia pon sama .. dia dh 211 .. aku dah 20 .. so masing2 dah matang .. bolh pikir.. aku pon ad juga penh bua silap bila time gaduhh .. insyalllh aku akan bakai kelemahan aku yang kurang nihh ... aku kena kuat dalm hubugan nihh .. aku and dia dah nak masok dua tahun dah .. 24.5.2013 cukup laa 2 tahun kami punya hubugan .. alhamdulilah .. :DD ..aku happy sangt2 .. awk .. saya akan ubah apa yang awk mintk tuhhh .. okey .. saya harap hubungan kita dpt di lanjut kan okey .. sayang awk sngt2  ♥ ♥ ♥.. 







nihh laa pic aku dengan dia .. :)) .. sweet takk huuu .. poyo jee kan hee ..

Buat pengetahuan korang .. nihh kali kedua aku tak dpt smbut new year dgn dia hurmm sedihh .. mybe tak rezeki kot kan . nak buad cm ne .. insyallh ad rezeki nty aku sambut laa dengan dia .. heee ...apa aku nak azam aku kali nihh insyallh .. aku boleh buad dengan sempurna .. nak berazam lebih2 tuhh idok lee kan .. hahah takot nty tak tercapai laa pulak kan .. btw .. happy new year semua warga malaysia hee ...


 ♥ ♥ ♥ ♥H A P P Y N E W Y E A R !!!!!!  ♥ ♥ ♥ ♥




1 comment: