Saturday 29 December 2012

Terima Kasih Awk

Awak !!

Meskipun kita baru kenal

tapy haty saya cukup

bahagia 

mengenali awak..

Meskipun kadang kadang 

awak terlalu serius 

tapy hati awk terlalu baik

dan saya tahu awak

mahukan yang terbaik untuk kita

Saya harap awak akan 

hargai saya 

sebagaimana saya menghargai awk

saya harap hubungan kita kekal 

macma mana bulan & bintang 

sentiasa bersama

Jika indah 1 pertemuan jagn di akhiri

dengan perpisahan ,jika suci 1

perkenalann jgn cemari dengan 

sebuah pendustaan ,jika bernilai sebuah perhubugan 

hargai dia dengan keikhlas 

jika kamu betoi2 mencintai seseorng

pastikan kamu sanggup menghadapi 

walau apa pun jua rintangan yang telah melanda

jika kamu x sangup berbuat demikian

lepaskan dia sebelum kekecewaan berlaku

D antara kamu &dia

cinta tak dapt di baca dgn mata kamu

tapy hanya haty kamu yang benar2 mencintai dia









            THE END .. :DD LOVE U AWAK ..









No comments:

Post a Comment