Tuesday 11 December 2012

London Weghit Managment ...


Assalamualaikum Blogger !!!


Haii korang heee .. saya datang kembali setelah beberapa hari tidak update sbb tak tahu nak update apa huu .. now aku nak update somthing hahhah .. korang tgk tajuk aku .. London hit Weghit Managment ..hahhaha korang mesty tekejut kan kenapa aku update cm tuhh hahah .. ya ,mmg betoi aku p tempat tuhh huuu .. korang mesty tertanya2 ..cam ne aku leh p tempat tuhh ..dah laa tempat tuh mahal kan hee ... mmg laa mahal tapy aku dapt free caya tak ?? hahah tak caya ek huu ... ye mmg betoi aku dpt free .. pada hari sabtu lepas aku dengan family aku pergi tesco ..setelah tuhh waktu nak balik aku dgn mk aku jaln .. n then ada sorang amoi nihh tahan aku dgn mk aku ,,dah dia bodet2 tuhh .. dia ckp aku kena bayr sepuluh ringgt n then dapt 1 boaucher ..n rawatan percuma untuk sekali daftar .. dia ckp aku umur 19 tak bolh hanya mak aku je sbb aku tak cukup umur huu .. tapy mk aku bodet2 mak aku ckp nak bg kat aku .. okey tak pe laa dia ckp nanti pergi dekt De Garden buat appointment ..



Semalam aku ,adk aku ,and myhubby ..pergi ker De Gardent tuhh ,,hahahha ..kesian kat hubby aku pusing punya pusing cari tempt tuhh rupa2 ..tercorok laa tmpt tuhh hahah .. :)) .. setelah bincag2 dgn orng tuhh aku dapr rawatan percuma dua kali n then mak aku dapt sekali .. hahah .. punya laa exsaited nak buat hahah .. first timbang 71.0 kg bapk aku tgk bert aku yallh bert nye ... rasa nka nanges wehh hurmm .. mmg naik mendadak laa kan .. sebelum aku masok kolej bert aku 45 jee hurmmm yallhh sedih2 .. bnyk gila naik hurmm .. firstly aku mandi wap korang nak thu mandi wap cm ne hahaha .. bukan masok dlm mcm almari tuhh tau .. dia mcm bilik air ..pastuhh panas jee dlm tuu huu ..canggih sungguh laa kan huu.. 


Setelah mandi wap tuhh aku keluar and then pergi ker bilik baring ats katil ..pas tuhh dia dok letak apa nth kat badan aku..kata nye untuk hilang kat toksik2 ,selulit and bagi lemak aku cair .. heee ... susuh kan orng gemuk nihh huu.. aku diselumbur dengn plastik ,tuala and alt apa nth .. haahah .setelah tuhh .. aku terasa pans fuhh sedap jee suam2 hee ,.. lebihh kuarang dlam 10 mint cm tuhh laa hahah ..



Setelah itu .. aku do bawa ke bilik lain untuk membuat rawatan membkar lemak hahahah .. dasyat woi ... di badan aku terletak nye wayar2 hahahaha .. takot aku di buat je .. hahahah .. and tehn dia balut aku .. dia pon pasang laa minit tuhh hahaha .. wehhh jadi pakisen aku di buat nye dlm bilik yang gelap tuhh hahaha .. btw best weghh hahah .. dapt free kan alang2 p laa huu .. tapy dapat buat dua kali je laa .. kan yang seterus nya kena laa byr huu .. mcm laa bodet aku surhh .buat tuh nihh hahah ..mmg aku kaya la ka hee .. :)).. aku pon tuhh pon just suka2 .. alang2 free dapt dua kali kan .. hhahha ... :))


Minggu dpan buat lagy seklai .. aduhh takot laa nak mkn .. sbb nk tggu 19 hari bulan tuhh takot naik balik huu .. cm ne tuhh huuu .. tak pe insyallh aku boleh cover dah mkn ,, hee , Tq for myfamily frenz and muhubby becouse bagi saya semanagat yang kuat .. aku tahu korng mhu y terbaik tok aku.. humm .. tq bagi sokogan yang padu pada aku hee.. hahahah.. yang paling teruja amoi tuhh kata 'muka u manyak cantik ,ini mesty manyak botfrenz hahha .. ' pada hal boyfrenz aku kat luar sedang menunggu hahah :)).. 



Okey laa korang tggu laa nty pulak minggu depan cm ne perubahan aku pulak hhahah .. yang pasti tak ada laa sampai kurus sgt kan .. aku just nak susut jee badan aku hahah .. gilaa ..!! nak pakai bju lama2 hahah .. :)) .. kalau ada duit lebih insyallh aku terus kan hee .. :)) ... akhir nye dapt juga aku merasa .. hahha .. bapk mmg mahal laa kan .. hee .. tpy tuhh dah dpt free p jee laa kan sapa tak mo huu .. okeylaa korang mau stdy minggu depan exam hee .. :)) wish good luck for me hee .. 


~ Amien Tacha ~ >.< Wink Wink Wink Wink 

1 comment: