Thursday 13 December 2012

Contest: Saya Si Blogger Awesome 2012 by Yanie dan Akma

       Assalamualakium Blogger saya yang saya sanyangi!!! ...



Mari laa kawan2 join benda nihh nanti dapt hadiah tau hee .. saya nihh pon baru je frist
time join ..tgk macam best je kan hee .. kita cuba dulu kot2 rezeki ke hee .. :)) 
klik the banner nihh tok joi okey ..:))


                                 1) Sejak bila berjinak dalam dunia blog?                    


                         * Okey sejak bila saya mula jinak2 dalam dunia bloh nihhh ,hurmm sejak bila ek hahaha *pikir sejenak huu ... hahaha sejak aku masok kolej .. aku saja je try tgk cm ne blog nihh seriusly mmg tak pandai tapi selalu di ajr oleh kakak saya iaitu syuhada nasya ...baru la saya tahu tentang blog nihh ...and baru tahu tentang cm nw nk edit huu.. mmg dari dia laa saya beljr huu .. saja bosan2 ..hahha .. 


                   

                                        2)  Kenapa berblogging? Best tak?


                             * Kenapa berblogging ? sebenarnye saje suka2 untuk luang kan masa bosan2 tuh kan hee ,pastu boleh laa dok buat luahan rasa hati kan sini .. best blogger nihh .. jika pandai mengedit .. pandai bercerita hahha .. best laa .. sekarang baru aktif sangt .. hee ..



                            3)  Harapan pada blog pada masa akan datang !!


                            * Harapan saya kat blog nihh .. semoga dapt kawan yang bnyk.. tgk laa follow saya berapa jee ... sedihh huu .. follow laa heee ... saje nk kawan2 .. harap2 dapt kawan yang lebih banyk .. huu .. tegur2 laa saya ..saya peramh orng nye hahah perasan sekejap huu .. :)) ..


TAG :





Mari laa join ramai2 hee .. kalau tak tahu .. nanti kami ajr laa hee .. yo2 jee hee .. :)) ..

                               TAMAT 31.12.2012 :DD .. bye .. 

No comments:

Post a Comment