Friday 14 December 2012

Final Examination Sem 6 ..

Assalamualaikum Blogger Sekalian !!

Pejam celik pejam celik now aku dah hampir2 nak habis stdy .. now aku dah sem 6 .. kalau ikot kan aku habois dh nihh .. last2 ad pulak lagi subjt yang kena tmbh .. pastu subject kena reapet huu . so 4 laa subject aku nty .. :)) .. aku rasa baru saje aku masok kolej nih ..tak sangka dah nak habis .. huu ... hurmmm .. tuhh laa masa cept sangt berlalu .. Now minggu depan aku dah mula nak final exam.. fuhhh.. takot pon ada kan .. sbb dh last sem so kena la buat yang terbaik .. sem 6 and 7 .. yelaa sem2 lepas ada dua sem aku turun .. hurmmsedihh .. sebb apa ..mybe bnyk main hurmm... kadang2 jeles juga orng dpt yang tinggi ..tapi nk buat cm ne salh diri sendiri tak usaha elok2 ..aku nihh bab menghafal low sikit .. payah nk masok otak .. nak buat fakta sendiri pon tak pandai .. hahaah idea singkat huu..Sem nihh subjet aku adalah pengajian malaysia ,latihan dan pembangunan kerjaya ,perekrutan sumber manusia,business english 4, dan pengurusan konflik. aduhh parah kot nak menhafal nye .. kalau bagi yang ponit2 okey lagi tapi .. dok suruhh bagi conth huraikan tuhh mmg feil !! hahahah .. insyallh aku akan terbuat yang okey laa tok exam nihh letcere pon dah bnyk tolong aku so aku kena laa tlg diri aku pulak ..



Hahahahah ..budak nak ambik exam nihh laa orng nyee ahahhah ..poyo je laa .

Insyallh 17 sampai 26 hari bulan nihh aku buat yang mana aku boleh laa ... tak nak laa riak sangat kan kata bolah buat last2 ..hurmm ,apa pon tak boleh hahhah ,, hanya berdoa je laa kan , Wish Good Luck For Me . doa kan tasha boleh buat .. thanx to yang dah wish terutama myfamily kawan2 FB ,Twitter yang  dah wish good luck kat aku .. so thanx okey ,,kawan  yang telah bg semangt kat aku  thanx bebanyak .. huuu..
Aku nk mintak maaf kalau selama nihh aku ada buat salh silap kat sapa yang yang aku telah sakiti .. aku mintak maap dari hujung rambut sampai hujung kaki .. :DD ..setiap manuasiaaku buruk n baik nye .. manusia tidak penah lari dari kesilapan right ? hurmm k nk mula stdy dah .. kbye ... :))

                                    Wish Good Luck For Me Youuaalllzzzz ..!!!  

                                        Final Examinatio Sem 6 !!

2 comments: