Thursday 27 December 2012

Final Exam I am Done

Assalamaualaikum .. Blogger ..yang aku sayangi hahahah . sayang ker uppsss mybe tok orng y tertentu jee hahaha .. soo whtever .. hurmm.. sudah sekian lama aku tidak update apa2 di blgger y tercinta nihh hahah .. now aku ingin memberitahukepada rakyat jelata sekalain ... aku sudahh merdeka dari final exam hahaahah (gelak jahat sambil pegang slim exam ..n nk koyak hahah ) /,,

Pertama seklai aku ingin mengucap ribuan terima kasih kepada yang maha esa.. ya . telah mempemudahkan aku untuk menjalankan exam walaupon aku sakit.. thanx ya allah ..hurmm .. walaupon aku dgn mudahh bolh jawab tap aku tk yakin .. laa akn . bolh dpt  y terbaik sbb .. aku pon ikut suka aku jaa apa yang aku buat tadi.. bak kata pakwe aku laa sapa laa y buat exam nihh ..kalau aku dapt tahu .. aku bunuh2 hahah .. lex2 sayg hahah .. :) .. hurmm .. but .. sebanar nye belum berakhir lagi beljr aku nihh .. aku ada lagi satu sem tok y terakhir .. sebnr nye nk dok sini lagi but sampai bilakan nak dok sini .. hurmm . pas nihh kena berdikari laa tanpa buah hati aku .. mlm tak leh kuar dahh .. kecuali .. bpk aku dh jumpa dia n  beri kepercayaan kat dia .. so .. aku pon tak kesh laa .. huu

Ehh sudahh laa .. jagan nak jiwang sagt laakan .. orng cerita tentang final exam laa aduhhh maslahh laa kau nihh tasya .. lex laa dulu huu .. !! hahhah ..alhamdulilah ...selamam exam berjalan nihh .. aku bolh buat dgn .. tenang .. dh seharusnya aku tahu aku sudah merapu2 .. hahha .. bukn tak baca wehh .. baca tapy ingtan aku nihh lembam sikit hahaha .. payah nk ingt smua .. hahah memorri dah cukup hahha .. ..




Muka budak habis exam cm nihh ker hahaha .. !!! wht ever .. hahahah..

So now i am so happy becoause tak payah nk ingt apa just .. ingt nk cuti and spend time with myfamily laa pulak kan.. haahah .. orng seronok jee balik kg .. aku nihh mcm tk seronok pulak . nk kata bf jauh .. dkt jee hahaha.. hurmm .btw .. selamt bercuti kepada semua warga TIC ..jumpa sem depan !!! ... aku harap buka sem depan result aku memuasakan .. ..amin ..:))) bye youuallzz !!

MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA ! ! ! ! ! ! ! ...





No comments:

Post a Comment